Export ujte přes Internet
Následující faktory utvářejí ojedinělou příležitost pro podporu exportu Vašich produktů či služeb a vyniknutí Vaší firmy na Internetu:
- www prezentace mnoha výrobních firem v ČR i EU jsou dosud často neprofesionální
- vyhledávač Google se v minulých 2 letech stal jediným univerzálním světovým centrem
- na vyhledávači Google mohou od roku 2003 inzerovat i firmy z ČR
S námi tuto příležitost můžete plně využít:
- Zrenovujeme nebo vytvoříme pro Vás profesionální www prezentaci
- Zajistíme propagaci Vaší prezentace v Evropě nebo v kterémkoliv regionu na světě.
Prostudujte prosím naši nabídku...
Do roku 2003 nemělo smysl být na Internetu
Toto je samozřejmě poněkud krajní - reklamní tvrzení (reklamní bannery tohoto stylu jsou často úspěšné). Srovnáme-li však přínos, který měla běžná internetová prezentace pro export do zahraničí před rokem 2003 a možnosti, které má nyní, lze prohlásit, že pro internetové prezentace orientované na export je z 90% tento rázný výrok pravdou. Vysvětlíme proč.
Internet byl pro komerční prezentace využíván zhruba od roku 1995 (HTML 2.0). Během následujících let firmy tuší význam Internetu a vytvářejí si své www prezentace, zpočátku spíše jako prestižní nutnost či podvědomě. Znovu s trochou nadsázky můžeme říci, že firmy své prezentace sice mají, ale kromě konkurence je nikdo příliš nenavštěvuje.
Přesto však (kromě konkurence) i poptávající začínají hledat své dodavatele na Internetu. Neznají ovšem přesné adresy jejich www prezentací a proto vznikají vyhledávače, které k zadaným slovům (např. bruska, Schleifmaschine, grinding machine) zobrazují firemní prezentace hledaných výrobků. Vznikají slavné vyhledávače Yahoo (1995), Altavista (1995-2004), v ČR Seznam (1996) a konečně Google (1998) - www.gooogle.com, který v roce 2004 realizuje 80% všech vyhledávání na světovém Internetu a získává de facto monopol na vyhledávání (více zde).
Od roku 2003 je možné na této „centrální adrese světového Internetu“ inzerovat Vaši prezentaci pro libovolné slovo libovolného jazyka a to přímo na první straně výsledků hledání. Mezi nabídkou a poptávkou tak vykrystalizoval jediný masově používaný kanál a Vaše prezentace nyní může přinášet objednávky z celého světa.
Levnější než papírová inzerce
Při srovnání s papírovou inzercí jsme vyšli z cen inzerce technicky zaměřených časopisů a ze statistik poskytnutých inzertním systémem Google. Tedy například:
- za inzerát 1/4 strany v měsíčníku Technik zaplatíte 12 300 Kč a oslovíte 3 500 čtenářů.
- za inzerci na Google v Německu, Rakousku a Švýcarsku 9 191 Kč a oslovíte 38 000 hledajících.
Přitom kalkulace pro Google jsou počítány na základě hodnot pro konkrétní vyhledávané termíny, tedy na rozdíl od obecnějšího časopisu prezentujete na Google Váš inzerát pouze tomu, kdo přímo hledá Váš produkt.
Podrobnější cenové srovnání naleznete v PDF dokumentu zde. Uvedené statistiky z Google jsou zdokumentovány v hlavním letáku zde.
Bezkonkurenční příležitost
Nesmíme však zapomenout, že i kdyby inzerce v časopise Technik byla 5x levnější, nikdy s jeho pomocí nemůžeme oslovit čtenáře v Německu či Rakousku, ani v USA. Dá se proto očekávat, že cena inzerce na mezinárodním prostoru, který Google poskytuje, poroste a že nynější příznivé ceny, které tak přísně srovnáváme s cenami národní papírové inzerce, nezůstanou na své úrovni dlouho. Nicméně, volný prostor zde je a čeká na své obsazení.
Co nabízíme
Rádi Vám zajistíme komplexní servis podporující Vaši exportní strategii. Tedy zejména:
- Vytvoříme Vám profesionální a přehlednou prezentaci i katalog výrobků, který na první pohled upoutá.
- Zajistíme Vám provoz prezentace na našich zálohovaných serverech.
- Budeme připraveni provádět všechny nezbytné úpravy a rozšíření.
- Zajistíme propagaci Vaší prezentace na vyhledávači Google
- Zajistíme propagaci Vaší prezentace na oborových světových B2B serverech
- Můžeme zajistit servis pro osobní jednání Vašich potenciálních partnerů ze zahraničí v Praze
Kontaktujte nás
PDF letáčky
Letáčky jsou vhodné k vytištění. Pro otevření potřebujete Adobe Acrobat, který naleznete zde.
|