Správa inzertních kampaní

Internetová prezentace bez návštěvníků je jako elektrárna bez palivových článků. Návštěvníky pro Vaši prezentaci můžete přivést ze zcela obecných stránek pomocí nekontextových nebo slabě kontextových grafických či textových inzerátů - a taková byla nejširší praxe zhruba do roku 2002. Během posledních několika let však došlo k rozmachu inzerce na vyhledávacích serverech, kde lidé přímo hledají to, co si i často chtějí koupit. Inzerce na vyhledávačích (Seznam, Google, Centrum) je pro Vaši prezentaci nejeefektivnější cesta k přivedení těch návštěvníků, kteří se mohou změnit ve Vaše zákazníky (vykazuje nejvyšší hodnoty jak tzv. CTR - míry prokliku, tak tzv. konverzního poměru).

Již od roku 2003 spravujeme inzertní kampaně na Google a od začátku roku 2004 až dosud jsme schopni zajišťovat našim klientům stabilní přední pozice ve vysoce konkurenčím prostředí PPC (PayPerClick - platba za proklik) inzertních systémů vyhledávačů. Ačkoliv součástí každé naší konkrétní nabídky je i kampaň účtovaná s cenou za proklik, naší doménou je schopnost odhadnout náklady na inzerci na první straně či dokonce na prvních třech pozicích a těmto nákladům dostát a inzerci na daných pozicích zajistit.

Úspěšnost našich kampaní se pohybuje kolem následujících hodnot:

  • 1. strana ... přes 90%
  • 1.-3. pozice ... cca 80%
(Procentní údaj 80% znamená, že při 10 kontrolách pozice je v 8 případech inzerát na své nebo lepší pozici.)

Vedle procentního údaje je zajímavá i průměrná pozice našich inzerátů:

  • 1. strana ... 5,0-7,0
  • 1.-3. pozice ... 2,1-3,4

Orientační ceny za garanci pozice pro běžné výrazy jsou následující:

  • 1. strana ... 500 - 1 500 Kč/měsíc
  • 1.-3. pozice ... 1 000 - 3 000 Kč/měsíc

Pro inzerenty, kteří již svou kampaň mají v provozu a dokáží si její provoz zajistit sami, nabízíme za výhodných podmínek převzetí správy jejich kampaně a i v tomto případě se zaměřujeme na udržení inzerátů na předních pozicích (1. strana, 1.-3. pozice, nebo podbarvený pruh vlevo). Naše odměna je stanovena formou provizí a nepřekračuje 20% celkových nákladů na kampaň.

V současné době můžeme nabídnout správu inzertních kampaní na následujících vyhledávačích:

  • Seznam www.seznam.cz
  • Google
    • www.google.cz
    • www.google.sk
    • www.google.de (PPC nebo provize)
    • www.google.com - další jazykové mutace (PPC nebo provize)

Ať už máte s inzertní kampaní na vyhledávačích zkušenosti či nikoliv, obraťte se na nás a vyžádejte si konkrétní nabídku. Věříme, že se zařadíte mezi několik set našich spokojených klientů.



         
| Copyright © 2008 nuabi | e-mail | tisk